Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pułtusku realizuje projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego od 2008r. Pracownicy zaangażowani do pracy w projekcie zdobyli doświadczenie w zarządzaniu, koordynacji, monitoringu i rozliczaniu przedsięwzięcia.
Osoby zaangażowane do pracy w projekcie:
- Dyrektor OPS - osoba odpowiedzialna za kierowanie projektem, powołanie zespołu projektowego,
- Koordynator projektu - odpowiedzialny za sprawy organizacyjno - merytoryczne projektu,
- Asystent koordynatora - odpowiedzialny za obowiązki związane z monitorowaniem projektu,
- Specjalista ds. promocji - odpowiedzialny za promocję projektu,
- Główna księgowa - odpowiedzialna za sprawy finansowo- księgowe projektu,
- Radca prawny - odpowiedzialny za przygotowanie dokumentacji zgodnej o obowiązującymi przepisami prawa,
- Pracownicy socjalni - odpowiedzialni za realizację kontraktów socjalnych,
- Administrator sieci - odpowiedzialny za obsługę informatyczną i administrowanie danych.
Biuro projektu mieści się w siedzibie MOPS. Funkcjonuje w godz. 9.00 - 17.00 (poniedziałek), oraz w godz. 8.00 - 16.00 (wtorek - piątek)
Bliższe informacje na temat realizacji projektu można uzyskać pod nr telefonu (023) 692 52 65. Kontakt mailowy pod adresem
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Osoby odpowiedzialne za bezpośredni kontakt z Mazowiecką Jednostką
Wdrażania Programów Unijnych